dimarts, 20 d’octubre del 2009

ADÉU A FRANCISCO CAMACHO: UN HOME DE PARAULA


Diumenge cap a les onze del matí rebo tres sms i un parell de trucades. En aquell just moment just participava a la missa funeral pel bisbe Joan a les Peces.

A la sortida escolto els missatges que m'anuncien la mort de Francisco Camacho.

El senyor Camacho ens deixava amb només 71 anys d'edat, després d'una malaltia que l'ha guanyat.
Era un home bo. De paraula. Amic de la família. Molt treballador. Fa molts anys va impulsar les associacions a Bonaterra. Ell va ser l'ànima de l'equip de futbol de la urbanització. I amb altres companys de la mateixa generació va fundar i va ser el president de l'Associacio de Gent Gran. Des d'aquesta responsabilitat va fer molt bona feina. Aplegant a tothom al voltant de l'entitat i creant seccions dins el marc de la mateixa que era avui perduren.

He recordat el prestigi que es va guanyar en el Consell Consultiu de la Gent Gran i de la manera en que va anar teixint complicitats amb d'altres presidents i juntes de la comarca.

La meva relació personal amb ell va passar de la coneixença a la confiança. I és per aquest motiu que, ahir, en el moment del darrer àdeu, no vaig poder deixar de lamentar que he perdut una altra persona de les que m'omplien els meus particulars paisatges de l'ànima.

quim