dissabte, 26 de març del 2011

idees@quimnin.cat


Avui he començat a repartir a tots els habitatges d'Albinyana una carta de presentacio on faig saber la voluntat de tornar a ser candidat de CiU a l'alcaldia de l'Ajuntament d'Albinyana.

Alguns fragments del text diu;

"Vaig néixer aquí, Us conec i vosaltres també sabeu com sóc. Continuo enamorat del nostre paisatge. M'estimo tots els nuclis de població, els seus carrers, les nostres entitats i a tots vosaltres.

Em torno a presentar perquè ara més que mai es el moment de seguir treballant. De ser valent. De transmetre confiança. De pensar en positiu.
Crec en l'esfor´com a eina per a tirar endavant i en el paper decisiu de les empreses, veritables generadores de riquesa i també d'ocupació.

Tinc confiança en les nostres possibilitats. Hem de saber aprofitar les oportunitats per canviar l'actual situació que, de ben segur, arribaran,

El meu equip i jo som persones que toquem de peus a terra, amb el cap ben fred i amb l'únic objectiu de sumar i de fer prosperar el nostre municipi. Tenim moltes idees però vull comptar amb les vostres.

Si tens una idea que consideris important per a Albinyana, envia-la a l'adreça electrònica idees@quimnin.cat

Entre tots millorarem, encara més, Albinyana."

1 comentari:

Què t'anava a dir ha dit...

Molt bé, Quim. la gent ja et coneix i per això tornarà a confiar amb tu. Endavant.