dijous, 19 de maig del 2011

GENT DE FIAR: MARIFÉ MERCHÁN BORDALLO


Al número tres de la llista hi ha la Marifé Merchán. Una crack. Brillant, treballadora i, sobretot, molt sincera.

Nascuda a Villagarcía de la Torre (Badajoz). Té 43 anys i fa 19 que viu al Moli del Blanquillo. Però es coneguda arreu perquè es una pencaire. Des de tallar el "cochinillo" de la festa major de Bonaterra fins a preparar les donacions de sang. O organitzant les festes majors o tirant endavant la socialització dels llibres a l'escola. El que toqui. Treballar no l'espanta gens.

La Marifé ha estat imprescindible en l'equip dels darrers anys. La seva predisposició innata a ser útil ens ha permés impulsar moltes iniciatives. Ha tingut un magnífic tracte amb les entitats culturals i de gent gran. I va ser decisiva en l'adquisició dels terrenys on avui hi ha l'Escola Joan Perucho.

Laboralment treballa com a tècnica responsable del programa de difusió cultural de la Diputació de Tarragona. Participa activament en diverses entitats d’àmbit cultural i social. Es consellera al Consell Comarcal del Baix Penedès.

De la Marifé sempre m'hen he refiat. No enganya ni falla mai. En tot moment a punt. I això, en els temps que vivim, es una garantia. El seu valor és la coherència. Li agrada treballar en equip i en xarxa. Aprofito per donar-li unes sinceres moltes gràcies per la feinada feta i per la que, espero, farà. La Marifé és una dona fiable.

3 comentaris:

susana ha dit...

Llevo viviendo 11años en el moli blanquillo y jamas me ah dado motivos para fiarme de ella,trabajadora claro que es trabajadora paseando pa arriba pa abajo mintiendo a los ciudadanos de Albinyana y tiene el puesto por lo que tiene.Las fiestas las hace fuera de su urbanización y participa en todas menos en el moli blanquillo.
QUIM NIN:para pedirte dia y hora o tienes una cartera con dinero o n o eres nada,estoy muy indignada con esta gentuza,por eso romero,romero que salga lo malo y entre lo bueno.Y siendo alcalde del pueblo tienes Albinyana, porqu, Albinyana es todo,lo tienes dejado de la mano de Dios.y llegando a las elecciones corriendo arreglas las cosas para que la gente te bote verguenza me daria,tenemos la riera que cualquier día pasa una desgracia.Solo decirte estas cuatro cosas pero aún me quedan pero
no vale la pena decirtelas a un hombre como tú.Y
comento todo esto porque estamos en un país democrático.

susana ha dit...

Agradecido estoy del comportamiento que has tenido esta tarde con migo, pues no esperaba esto del Excelentísimo Sr. Alcalde del municipio de Albinyana, que ni siquiera te has dignado a darme la mano como otro ciudadano más. Automáticamente te has retirado y me has dicho que nos veríamos en el ayuntamiento el próximo lunes. Si piensas ganar de esta manera lo tienes difícil con todas las promesas que estás diciendo que no vas a poder cumplir, igual que estos doce años pasados y tu bien lo sabes, porque tu sí que es verdad que mientes

susana ha dit...

Agradecido estoy del comportamiento que has tenido esta tarde con migo, pues no esperaba esto del Excelentísimo Sr. Alcalde del municipio de Albinyana, que ni siquiera te has dignado a darme la mano como otro ciudadano más. Automáticamente te has retirado y me has dicho que nos veríamos en el ayuntamiento el próximo lunes. Si piensas ganar de esta manera lo tienes difícil con todas las promesas que estás diciendo que no vas a poder cumplir, igual que estos doce años pasados y tu bien lo sabes, porque tu sí que es verdad que mientes. Tu ex vecino. Saluda, saluda!!!